X
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ۳۹۴۵
چچ

منشور سازمان

باور به فرهنگ دینی، ملی و پیروی از آن در گفتار و رفتار خود و در ارتباط با همکاران و مراجعین با تاکید بر رعایت تقوا، عدالت، عزت و اعتدال.

پایبندی به ارزشهای اخلاقی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی با توجه به سه اصل صمیمیت، صداقت و صراحت.

رعایت احترام، ادب و متانت نسبت به مراجعین ، همکاران و بویژه پیشکسوتان و پایبندی به فرهنگ نقد پذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل.

پایبندی به فرهنگ کار و تلاش در عرصه خدمت رسانی به مراجعین و جلب رضایت ذینفعان و ارباب رجوع.

مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری و تشریک مساعی در راستای تحقق اهداف سازمانی و اجرای برنامه های آن.

رعایت و اجرای کامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و پرهیز از هر گونه سوءاستفاده از موقعیت شغلی وتبعیض در تعاملات و ارتباط کاری و حفظ اطلاعات و اسرار سازمانی.

التزام به اجرای صحیح وبه موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به حرفه و سازمان و ایجاد توازن بین منافع فردی و سازمانی با اولویت دهی به منافع سازمانی.

توجه به جایگاه سازمان و رعایت الزامات، ملاحظات، نقشها و مسئولیت های قانونی دررابطه با کلیه عوامل ذیربط و ذینفعان سازمان.

ارتقاء و توسعه تجربه و دانش سازمانی به عنوان سرمایه سازمان و به اشتراک گذاشتن آن به همکاران، مدیران و کلیه ذینفعان در چارچوب ضوابط سازمان.

ارزش نهادن به زمان و وقت شناسی در انجام فعالیتها و تعهدات و پاس داشتن حقوق و وقت همکاران و ارباب رجوع.

رعایت نظم، انضباط و پیراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ اسلامی و قوانین سازمان.

جلوگیری از اسراف و مصرف بیهوده امکانات و اموال سازمان.

ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع جهت فرآیندهای سازمانی به صورت شفاف، در زمان مقرر و در چارچوب ضوابط و مقررات.

تلاش مجددانه در شناسایی و پیشگیری از آسیب های سازمان.

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
آخرین مطالب منشور سازمان
پربازدیدترین مطالب منشور سازمان